Onsdag 1 november, tack!!

Ett ljus i mörkret

har alla Ni tänt som

visat oss omtanke i

samband med vår

älskade

Noels

sjukdom och bortgång.

För tankar kan värma

och ord kan göra gott.

En blick kan berätta att

någon förstått.

Ett stort tack till er alla!


Sandsbro, Växjö

1 november 2006


Christina o Fredrik

Lillasyster Elsa


Vi vet inte hur vi ska kunna tacka er alla för ert stöd och för er generositet, jag hoppas att ni känner er stolta när ni nedan ser vad ni åstakommit tillsammans. När jag får det slutgiltiga från Barncancerfonden  samt Barncancerföreningen Norra så kommer jag att redovisa detta.

Barncancerfonden 24 160 kr
Barncancerföreningen södra 7710 kr
Barncancerföreningen Norra (de vet ej summan, men många har satt pengar där)
Ronald McDonald Barnfond 925 kr


Kommentarer
Postat av: Åsa

Blir alldeles varm i hjärtat!

Hur orättvist det än är att Noel inte lyckades besegra cancern, så har han och ni, Noels familj, fått så många människor att engagera sig och sluta upp i kampen mot cancer!

Att berätta så öppenhjärtligt och utlämnande om er familj och er kamp, är så starkt och det jätteviktigt för att det sätter ett ansikte och en familj på den här vidriga sjukdomen.
Siffror och statistik glömmer man lätt, men en familjs glöd och kamp glömmer man aldrig!

Jag kommer aldrig att glömma Noel...och jag som aldrig ens träffade honom!

2006-11-02 @ 09:50:36
Postat av: Linda

Jag kommer heller aldrig att glömma Noel! Trots att jag bara sett honom på bild.
Det är fantastiskt vad ni, Christina, Fredrik och Elsa har engagerat människor i kampen mot cancern, detta trots att ni på ett så grymt sätt förlorade eran kamp.
Ingen människa kan göra allt, men alla kan vi göra något! Jag har skänkt pengar till barncancerfonden och på tisdag ska jag lämna blod för första gången. Detta tack vare er!
Hoppas att ni får en underbar semester, det är ni verkligen värda. Och jag vet att Noel kommer vara med er varenda sekund i Thailand och njuta minst lika mycket som er!
Sköt om er!

2006-11-03 @ 15:22:41
Postat av: Niclas i Mölnlycke

Hej familjen.
Ville bara dela med mig av en liten fin vers som stod i en dödsannons efter ett spädbarn i GP häromdagen. Kämpa på, vi finns där och tänker på er hela tiden. /Niclas

-Gråt ej mera min pappa & min mamma,
livet hos er blir kanske aldrig mer detsamma,
men låt mitt minne bli kärlekens ljus!
Tiden är kort,det har jag visat,
lev i värme & ljus,
Låt inget bli nedisat.
-Det är min gåva till er.
Låt aldrig mera mörker & smärta få övertag!
Gläds istället åt varje dag!
(av Sis Foster)

2006-11-04 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback