2 juni - bilder...

image64
Kusinerna Albin och Ida på besök i Växjö.
image65
Ida och Elsa på vår mur på baksidan.
image52
Middag och prommis på Anna och Calles ägor i Ryssby.
image53
Elsa ropade kom till alla djuren och ville kramas... hönor, kaniner, katt och hund!
image54
Elsa och Gustav äter glass på bron.
image55
Jim och Veronica på sin stora dag!

Italien!!!!!
image56
Jag och Ann framför fotbollsarenan i Milano.
image58
Ganska myckat folk var det.
image59
Frukost på balkongen i Riomaggiore (Cinque Terre). Annika och Ann.
image60
Cinque terre.
image61
Vandring i CT.
image62
Bokläsning på vingården.
image63
Julias balkong i Verona.

// Christina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättehärliga bilder! :) "Känner igen mig" på bilderna från Italien, men när vi var där i januari var det "bara" 15 grader...

2007-06-03 @ 22:41:02
Postat av: Jessica

Vilka bilder. Det blir nog en tripp till Italien. Mycket vackert verkar det vara.

2007-06-04 @ 08:36:52
Postat av: Mia, Jämtland

Hej!
Tiden far iväg då jag äntligen blev mamma till mitt tredje barn, en pojke vid namn Gustaf. Han är idag hela 7 veckor:-)Jennifer hade oturen att bryta foten samma dag vi kom hem från BB men är nu ok igen...Johanna har plötsligt blivit storasyster och det tar ibland på krafterna..men nu har vi landat i tillvaron.
Jag är in och läser här då och då, för jag tänker på er en hel del. Vad kul att få se kort, och några på en del "kändisar".Och vilken gullig tjej Elsa är. Otroligt intensiva blå ögon..supersöt helt enkelt.
Vad skönt ni verkade ha det i Italien-att resa är livet-iallafall för mig.
Snart bär det iväg i 2 hela månader,sedan en kort tid hemma och därefter resa till Toronto och släkten..
Ni får ha det så bra ni kan och njut av sommaren.
I östersund är det kalasväder, nästan för bra.
Kram

2007-06-04 @ 16:52:40
Postat av: Katrin

Kramar till er alla. Vilka bra bilder (precis som vanligt). Hoppas vi ses i sommar.

2007-06-05 @ 22:13:02
Postat av: tezzy

Vilka
fina
bilder
:)'
Ha en underbar dag
i solen
nu :)
kram Tezzy

2007-06-06 @ 08:56:30
Postat av: Katalin, Kyles mamma

Härliga bilder, både i Italien och i Sverige!
Skönt att ni hittar glädjestunder medan ni kämpar på för att lära er att leva ert nya liv. Resan till Cinque Terre måste ha varit en fullträff, det är så makalöst vackert där. Vi försökte förgäves hitta en lämplig resa dit för hela familjen i sommar, så det får bli en annan gång, men det skall bli av förr eller senare.
En skön sommar önskar familjen O'Neill


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback