Onsdag 30 maj

I helgen gjorde vi ett stort kliv utanför vår egen lilla bubbla, lite överkurs för tillfället kanske, vi packade bilen och for till Kil på bröllop. Det var fantastiskt fint ordnat och brudparet såg lyckliga ut! Tack för en fin och härlig kväll Jim och Veronica!!

Vi orkade vara med ända till mitt i natten, vi var nog inte dom som minglade mest, men vi klarade av en 4 h lång middag bredvid människor vi aldrig träffat innan och vi klarade av att prata med en del gamla bekanta. Det var både jobbigt och roligt, och på något sätt måste det kanske få vara så, jag är ju både ledsen och glad samtidigt. Den ena känslan utesluter inte den andra och bara för att jag skrattar och ler så slutar det ju inte göra ont på insidan.

Saknaden är obeskrivbar och jag saknar Noel mer för varje dag! Jag önskar att Elsa hade en storebror som fanns här hos henne och som busade med henne. Jag önskade att vi hade en son som vi pussade godnatt varje kväll. Sånt som är självklart för många andra familjer kommer alltid att vara önskningar för oss. Önskningar som aldrig kommer att gå i uppfyllelse, men som alltid kommer att finnas.

Tänkte passa på att göra lite reklam för Magdalena och Markus restaurang "Munken" här i Växjö. De hörde av sig för att tag sedan och har nu en bössa med Barncancerföreningen Södras logga stående på disken. Går ni dit och käkar eller tar en öl så passa på att lägg en slant i bössan!

// Christina

Katja - Fredrik sökte boken men den verkar bara finnas på finska! Krama Milla och sköt om er!

Anna - Hoppas ni får en härlig resa till Italien och att ni får hämta lite ny energi ni också, att leva med en ständig oro sliter hårt på krafterna.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

En hälsning från Knivsta! Här grönskar trädgården och jag försöker slappna av efter vårens bravader. Vad bra att ni orkade med bröllopet! Tänker ofta på er och hoppas att sommaren hjälper er bära sorgen.
Kram Ulrika

2007-05-31 @ 11:52:05
Postat av: Åsa i Malmö

Varma kramar och tankar till er.
Ni finns ofta i mina tankar - extra mycket på kvällarna när jag gläntar försiktigt på dörren för att titta till mina söner som sover i sina sängar, trygga och rosiga om kinderna.
Speciellt då, kramar jag om er extra mycket i mina tankar.
Ni lever i alla föräldrars mardröm och jag önskar att mina tankar hade lättat lite på er sorg.

2007-05-31 @ 13:50:34
Postat av: Kerstin

Christina!
Du är värd allt som gör att du mår bra! Jag tänker ofta på dig och din familj.

2007-05-31 @ 14:26:34
Postat av: Jessica

Tänker på er!

2007-05-31 @ 22:33:51
Postat av: Maria Buske

Vill bara lämna ett spår efter mig och säga hej!! Idag har vi haft en riktig varm dag här hemma. Så pass fint väder att jag blivit röd !! Jag som aldrig brukar ha problem med solen, dax att skaffa skyddsfakor tror jag. ( bättre sent än aldrig...) Tänker på er och önskar er en bra sommar.
Kram & go´natt //Maria

2007-06-02 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback