23 Mars är det ännu mer kaos i hemmet

Nu har lillebror fått äran att skriva ett inlägg eftersom Stina kräks och mår väldigt illa mest hela tiden. Det är dock ett positivt (om det nu kan vara det) illamående. Mer berättar jag inte...

Här pågår renovering för fulla muggar. Köket ska komma på plats och efter lite trixande med att måla taket så kan nu morfar och Fredrik lägga golv och sätta kök så mycket dom vill. Eftersom jag är stjärnan i gänget så glider jag med och gör det jag känner för. ;) Mest ställer jag frågor och fäller kommentarer som Tobbe från Köping skulle gjort.

Det är fullständigt kaos och maten lagas på gasolkök och i micro. Mormor diskade i duschen och har med största sannolikhet orsakat stopp i avloppet (bara kycklingbenen löses upp ska det nog släppa). ;) Hon har nu bytt till tvättstugan. Vilda diskussioner förs om hur köket ska sättas ihop. Jag är glad att jag inte tillhör det arbetslaget vill jag lova! Elsa springer omkring och busar, skrattar och tycker nog det är trevligt att mormor, morfar och morbror är här. Hon har såna valmöjligheter och vi är fundersamma var hon får all energi ifrån. Tur att hon är glad hela tiden. Kul är det att vara här i alla fall, även om man måste jobba...

A presto
Johan

Kommentarer
Postat av: Jessica

Om jag tolkar illamåendet rätt så GRATTIS!!!
Kramar Jessica

2008-03-24 @ 12:04:05
Postat av: -anki i lund

Sånt där illamående känner jag igen... GRATTIS!!!!! Behöver du seaband har jag ett par här i skåpet för utlåning, bara säg till. Blir glad i hela kroppen och vill krama om er alla på en endaste gång!

Har tänkt mycket på er under Påsken. Lillstumpan här blev ju ett halvår igår och då går tankarna även till er på ett alldeles särskilt sätt. Många innerliga kramar! -anki

2008-03-25 @ 08:44:12
Postat av: Katalin, Kyles mamma

Grattis dubbelt upp! Gtattis till illamåendet och till att ni hinner fixa köket utan spädbarn i röran. Vi bytte kök när barn nummer tre var ett halvår och åt kalla köttbullar i en vecka barrikaderade av möbler och femtielva lådor i det enda användbara rummet. När väl Kyle föddes då var tillbygganden igång och det var byggdamm och inte ens ett enda användbart rum. Så ni är klart bättre på att planera!

Kramar från Katalin

Postat av: Karro

Ja, det illamåendet känner jag oxå igen!
Grattis!
Kram Karolina (änglamamma till Felicia)

2008-03-25 @ 09:41:07
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se
Postat av: Josefine

Det var längesen jag skrev i er gästbok men jag är fortfarande här inne och läser allt som oftast.
Tack för att ni delar med er.
Och GRATTIS till illamåendet :-)Verkligen jätteroligt.
Lycka till med renovering och allt.
Kram Josefine

2008-03-25 @ 11:04:52
Postat av: Åsa i Malmö

Blir alldeles varm och glad för er skull! Grattis! Varma kramar och tankar till er!

2008-03-25 @ 12:59:30
Postat av: Anna-Karin ( kusin till Christina)

Jag säger bara GRATTIS..Det illamåendet känner man igen efter 3 barn...Hoppas att allt är bra med er där nere. Här är allt ok.
Vi här i från Bro tänker på er.

2008-03-25 @ 21:13:23
Postat av: Ulrika

Grattis till er alla! Vad härligt med allt nytt!
Kramar från Knivsta

2008-03-26 @ 07:29:06
URL: http://pysseliten.blogspot.com
Postat av: Ulrika Färemo (Matildas mamma)

Super-kul nyhet!
Grattis till "kaoset"!
;-)

2008-03-26 @ 10:01:00
URL: http://hem.passagen.se/dummapricken
Postat av: Ingrid fr Tjörn

Djungeltelegrafen har alltid fungerat bra norrlänningar emellan. Illamåendet som tycks ha drabbat iallafall tre styckna har nått mina öron för några veckor sedan. Det är sällan man önskar
lycka till.. till illamåendet, men nu gör jag det.
Grattis
Kram Ingrid

2008-03-26 @ 12:54:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Men vad läser jag?!! Det illamåendet känner jag igen :-) Stort grattis till er allihopa!!! Jag hoppas att illamåendet snart ger med sig...

Många kramar //Anna

2008-03-27 @ 07:11:18
URL: http://annasplejs.com
Postat av: Lotta

Hej Johan! Jag hör att du har valt rätt arbetsgrupp: Jaggörvadjagkännerför-gruppen! Vi får väl ta över det ni inte hinner färdigt med innan ni åker hem. Spara något kul till mig.

/Lotta

2008-03-27 @ 07:37:46
Postat av: Monica

Stina
och alla andra! Vad glad jag blev! Det går snart över (illamåendet) men köket blir väl också klart så småningom! Vårt blev det i alla fall, nästan
Kramar Monica o Håkan

2008-03-27 @ 13:42:54
Postat av: Maria i Vagnhärad

Grattis !!! Vad roligt.
Lilla söta Noel skall bli storebror.
Kram kram.

2008-03-28 @ 09:28:23
Postat av: Mia Jämtland

Åh, vad roligt!
Grattis till "illamåendet"-det är tufft men väl värt mödan..här mås det oxå illa;-)

Var rädda om er, kram Mia med familj

2008-04-01 @ 13:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback